سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تخت بیمارستانی صحرایی

مواد و متریال مورد استفاده در تخت بیمارستانی

ساخت تخت بیمار با توجه به نیاز بیمار

تخت بیمارستانی تخت هایی هستند که طراحی مخصوص خود را داشته و تولید تخت بیمارستانی با توجه به موارد استفاده در بخش های مختلف بیمارستان ها انجام می شود. این تخت ها دارای ویژگی هایی برای راحتی بیمار و همچنین کارکنان بخش بستری می باشند. اولین تخت های بیمارستانی در قرون وسطی تولید گردید و فقط جهت حمل و نقل بیماران مورد استفاده قرار گرفته و از دو میله آهنی با طول یکسان که قسمت داخلی آن ها توسط نوعی پارچه ضخیم تشکیل شده بودند.

امروزه انواع تخت بیمارستانی نسبت به وضعیت درمانی شما انتخاب می شوند. در حال حاضر محققان همچنان در حال توسعه، طراحی و ساخت تخت هایی با امکانات جدید بوده و با توجه به استانداردهای جدید صنعت، تخت هایی کاربردی تر، هوشمندتر، راحت و با کارایی آسان تر تولید گردیده اند .

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی - کد 104 - تخت بیمارستانی صحرایی

متریال مورد استفاده در تخت بیمارستانی

در چند سال اخیر با پیشرفت صنایع و تکنولوژی، مواد مورد استفاده در ساخت و تولید تخت های بیمارستانی تفاوت چشم گیری داشته است و نقش مواد پلیمری و پلاستیک در تولید تخت بستری بیشتر شده است. از جمله مواد مورد استفاده می توان به موادی مانند ABS اشاره کرد که کارایی فراوانی در روند تولید دارند. از مواد ABS به دلیل خواص خوب مکانیکی، مقاومت بالای شیمیایی، فرآیندپذیری و ظاهر براق و طبیعی که دارند استفاده می گردد همچنین ای بی اس ها دارای خاصیت پایداری رنگ بالایی هستند .

فلزات مورد استفاده در فرآیند تولید تخت بیمار شامل لوله های پروفیل و آلومینیوم بوده که هر یک از این مواد برای استفاده در بخش و قسمت خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. از مواد پلیمری برای کاور کردن کف تخت ها و سر تخت استفاده می شود این مواد دارای خواص فیزیکی و مکانیکی مفیدی بوده و اغلب آن ها عایق الکتریکی می باشند و همچنین استحکام بالایی در دماهای نسبتا بالا داشته و می توان گفت غیر قابل اشتعال هستند.

همچنین لازم به ذکر است که تخت بیمارستانی سفارشی با مواد مورد نظر نیز قابل ساخت می باشد.

برای آشنایی با تخت بیمارستانی صحرایی، انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید یا برای مطالعه نکات خرید تخت بیمارستانی و مشاوره و اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.