سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تخت بیمارستانی صحرایی

خرید تخت بیمارستانی

خرید تخت بیمارستانی برای منزل

امروزه به منظور تامین راحتی افرادی که بیمار هستند، باید امکاناتی برای آن ها فراهم گردد تا بتوانند دوره نقاهت بیماری خود را به راحتی سپری نمایند. یکی از موارد ضروری که در هنگام خرید تخت بیمارستانی باید مد نظر داشت، امکانات موجود در تخت بیمار می باشند. در واقع تخت مناسب بیماران با تخت خواب های معمولی موجود در منزل متفاوت بوده و دارای امکانات و انواع متفاوتی می باشند.

تخت بیمارستانی معمولا امکان حرکت و تنظیم در زاویه های مختلف در ناحیه های کمر، گردن و پاها و همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و این تنظیم زاویه به عنوان یکی از مزیت های اصلی تخت بیمار محسوب می شود. در نظر داشته باشد که تخت هایی که به صورت عامیانه در منازل مورد استفاده قرار می گیرند این قابلیت ها را نداشته و درست به همین دلیل است که برای بیمارانی که برای مدت طولانی نیاز به بستری دارند مناسب نمی باشند.

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی فلزی - تخت بیمارستانی مکانیکی

نکات خرید تخت بیمارستانی

  • تخت مریض باید دارای طراحی مناسب باشد تا بتواند وزن بیمار را تحمل نماید و همچنین قابل تنظیم در حالت های مختلف متناسب با نیاز بیمار باشد. در واقع استاندارد بودن تخت ها یکی از نکات حائز اهمیت می باشد. تخت برقی استاندارد دارای ایمنی استاندارد تخت بیمارستانی از لحاظ الکتریکی بوده و از برق گرفتگی های احتمالی جلوگیری می نماید.
  • انواع تخت بیمارستانی امکان انتخاب گسترده ای را فراهم کرده است که می بایست با توجه به نیاز بیمار، تختی که تامین کننده نیازها باشد را انتخاب و خریداری نماییم. به طور معمول در منازل از تخت های یک شکن استفاده می شود. این تخت ها در ناحیه سر قابلیت تغییر زاویه داشته و برای بیمارانی که دچار شکستگی های حاد نیستند مناسب می باشند. تخت دو شکن و سه شکن به مراتب کمتر در منزل مورد استفاده قرار می گیرند اما گاهی اوقات با توجه به شرایط بیمار می توانند مناسب باشند.
  • همانطور که گفته شد تخت بیمارستانی شکن دار، بسته به تعداد شکن، امکان تغییر وضعیت را برای بدن ایجاد می کند، تخت های تک شکن دارای قابلیت تغییر وضعیت در قسمت پشتی و تخت های دوشکن قابلیت تنظیم در قسمت پشتی و زانویی و تخت سه شکن در بین قسمت سر و پا هم تغییر وضعیت داشته و میزان انعطاف پذیری بیشتری برخوردار باشد.
  • ضمن این که تخت ها دارای دو نمونه مکانیکی و الکتریکی می باشند. تفاوت تخت بیمارستانی مکانیکی و تخت برقی این می باشد که در تخت بیمارستانی مکانیکی تغییر زاویه شکن با اهرم های دستی و در تخت بیمارستانی برقی توسط کنترلرهای برقی که بر روی تخت نصب شده اند صورت می گیرد که تخت های الکتریکی منجر به سهولت بیشتر برای استراحت بیمار خواهند داشت.
  • در صورتی که بیمار شما نیاز به بستری طولانی مدت دارد و باید زمان زیادی را به طور مداوم روی تخت دراز بکشد، تخت های سه شکن می توانند گزینه مناسب تری باشند.
  • در هنگام خرید تخت ها یکی از عواملی که باید به طور قطعی به آن توجه نمایید چرخ تخت بیمارستانی می باشند. یکی از مزیت های تخت های چرخ دار جابجایی راحت و آسان آن ها می باشد. چرخ ها به شما این امکان را می دهند که حتی به تنهایی تخت را جابجا نمایید.
  • در نظر داشته باشید که تخت ها دارای ریل و حفاظ کناری باشند تا امنیت بیمار را ضمانت نمایند.
  • تمامی تخت ها باید دارای قابلیت تنظیم پوزیشن حتی در زمان قطعی برق باشند. ارتفاع سطح خواب باید حداقل تا 84 سانت از سطح زمین قابل تنظیم باشند.
  • مواد مورد استفاده در تخت بیمارستانی می بایست با کیفیت و مطابق با استانداردها باشد تا از هرگونه آلودگی و آلرژی جلوگیری کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخت بیمارستانی و آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی و انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید. برای اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.