سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تخت بیمارستانی صحرایی

تاثیر تاج وریل های جانبی در تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی به طور خاص برای بیماران بستری شده و یا سایر بیمارانی که نیاز به مراقبت دارند طراحی شده اند. این تخت ها دارای ویژگی هایی برای راحتی بیمار و همچنین کارکنان بخش مراقبت هستند. اولین اجداد تخت های بیمارستانی در زمان قرون وسطی در بریتانیا مورد استفاده قرار می گرفتند. آن تخت ها تنها به جهت حمل بیماران مورد استفاده قرار گرفته و دارای دو میله آهنی که قسمت داخلی آن ها توسط نوعی پارچه ضخیم پوشانده شده بود، بودند.

اما از دهه پایانی قرن بیستم انواع تخت بیمارستانی تحت تاثیر تکنولوژی قرار گرفته و ویژگی های جدیدی را به خود اختصاص داد. استفاده از ریل های جانبی و اضافه شدن تاج های تخت در بالا و پایین علاوه بر تاثیر در ظاهر تخت های بیمارستانی موجب رضایت بیماران گشته است.

تاج تخت بیمارستانی

در ساخت بدنه و تاج تخت های بیمارستانی از مواد ABS به دلیل خواص خوب مکانیکی و مقاومت بالای شیمیایی، فرآیندپذیری و ظاهر براق و طبیعیشان استفاده می شود. برای کاور کردن تاج تخت های بیمارستانی از مواد پلیمری که دارای خواص فیزیکی و مکانیکی مفیدی بوده استفاده می نمایند. تاثیر حضور تاج های تخت ها را در زمان جا به جایی تخت ها می توان مشاهده نمود زیرا وجود تاج ها از بیماران در برابر افتادن احتمالی بیماران در اثر ایجاد ضربه در زمان جا به جایی جلوگیری می نماید.

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی - کد 104 - تخت بیمارستانی صحرایی

ریل های جانبی تخت بیمارستانی

در مراکز درمانی علاوه بر طراحی نوع و کیفیت تخت، به سطح ایمنی بیمار در تخت بیمارستان توجه دارند. یکی از عوامل موثر و تاثیرگذار بر میزان رضایت بیمار، احساس امنیت می باشد. ریل های جانبی نصب شده در کناره های تخت ها علاوه بر جلوگیری از افتادن بیمار در خواب یا در زمان هایی که از هوشیاری پایینی برخوردار هستند،

به آن ها برای بلند شدن و نشستن کمک می نمایند. این ریل ها متحرک بوده و در زمان های لازم می توان ریل ها را به سمت پایین هدایت نمود. لازم به ذکر است که حفاظ های بغل تخت باید با کیفیت بالا تهیه شده باشند و با دقت بر روی تخت ها نصب شوند تا در زمان نیاز به راحتی باز و بسته شوند و محکم باشند تا زمانی که بیمار به آن تکیه می کند محافظ و نگهدارنده بیمار باشند.

وجود تاج و حفاظ جانبی برای محافظت از عزیزان در حال استراحت بر روی تخت بیمارستانی در منزل لازم بوده و می بایست در هنگام انتخاب تخت بیمارستانی برای منزل از وجود و کیفیت این موارد اطمینان حاصل کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با  تخت بیمارستانی صحرایی، انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید یا برای مطالعه نکات خرید تخت بیمارستانی و مشاوره و اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید. می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید.