انتقال بیمار به خانه و استفاده از تخت بیمارستانی در منزل

امروزه با توجه به هزینه های گزاف بیمارستان ها، انتقال و بستری بیمار در خانه رواج پیدا کرده است. شرایط انتقال بیمار به خانه و فراهم سازی شرایط مناسب فرآیندی سخت و استرس زا بوده که نیاز به مدیریت دارد.

اولین قدم تهیه تخت بیمارستانی مناسب است که به نسبت نیاز بیمار انعطاف پذیری متناسب را داشته باشد. یکی از مناسب ترین تخت ها برای کاربرد خانگی تخت بیمارستانی دستی بوده که علاوه بر مقرون به صرفه بودن دارای حالت های مختلف مورد نیاز بیمار می باشد. خرید تخت بیمارستانی برای منزل به طور کلی باعث کاهش هزینه ها خواهد شد، استفاده از تخت بیمارستانی هندلی در منزل به جای استفاده از تخت بیمارستانی برقی در منزلاین هزینه را کمتر نیز خواهد کرد.

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی - کد 106

تخت بیمارستانی دستی یا هندلی در منزل

در این نوع تخت تغییر ارتفاع تخت و تغییر موقعیت به صورت دستی انجام می شود. بنابراین اگر شرایط بیمار به گونه ای باشد که نیاز به تغییر حالت دائم نداشته باشد تخت بیمارستانی مکانیکی مناسب می باشند. شرایط پرستار بیمار در انتخاب تخت تاثیر گذار خواهد بود، به گونه ای که در صورتی که پرستار سالمند نباشد کار با هندل های دستی به منظور تغییر شکن بدون مشکل انجام خواهد شد.

از نمونه تخت های بیمارستانی مکانیکی تجهیزات پزشکی صحرایی می توان نمونه های زیر را نام برد:

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی – کد 103

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی – کد 104

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی – کد 105

تخت بیمارستانی سه شکن مکانیکی – کد 106

تخت بیمارستانی دو شکن مکانیکی – کد 107

تخت بیمارستانی یک شکن مکانیکی – کد 108

برای مطالعه بیشتر در مورد مزایای تخت بیمارستانی مکانیکی تجهیزات پزشکی صحرایی از صفحه مربوطه بازدید نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخت بیمارستانی و انواع تخت بیمارستانی، آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی و انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید برای اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.