سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تخت بیمارستانی صحرایی

تخت بیمارستانی با استفاده از موادABS

تخت بیمارستانی با استفاده از موادABSABS

تخت بیمارستانی و نیاز بیمار به آن

تخت بیمارستانی از انواع تجهیزات پزشکی هتلینگ بوده و برای بیمارانی که نیاز به بستری شدن دارند طراحی و ساخته می شود. ضمن این که برای افرادی که نیاز دارند به مدت طولانی و در طول شبانه روز دراز کشیده و استراحت نمایند می توان از تخت بیمارستانی در خانه استفاده نمود.

تخت های بیمارستانی ویژگی های منحصر به فردی داشته و راحتی و سلامت بیماران را ضمانت نموده و باعث سهولت کار پرستاران می گردند. انواع تخت بیمارستانی با استفاده از متریال مختلف طراحی و تولید می گردند که در اینجا در ارتباط با ای بی اس توضیحاتی ارائه می نماییم.

تولید تخت بیمارستانی با مواد ABS

از مواد ABS به دلیل مقاومت بالایی که دارند در کف تخت های بیمارستانی استفاده می شود. این مواد مقاومت بالایی داشته و از نظر بهداشتی پرکاربرد می باشد. مواد ABS علاوه بر مقاومت بالا دارای خواص خوب مکانیکی، فرآیندپذیری و ظاهر براقی می باشد.

مواد ABS در برابر دترجنت های ضدعفونی کننده، پایداری رنگ بالایی داشته و ظاهری مناسب را خواهند داشت. این امر باعث می شود در هنگام شستشوی تخت بیمارستانی یا استریل کردن تخت بیمار، آسیب نبینند.

از مواد ABS در فرآیندهای قالب گیری تزریقی، الکتروژن و وکیوم فرمینگ استفاده می شود.

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی تمام ABS - تخت بیمارستانی برقی

خواص ورق ABS

ورق های ABS توسط الکترودهای با کیفیت بالا تولید شده و دارای خواص زیر می باشند:

  • غیر سمی بودن
  • قابلیت ترموفرمینگ آسان
  • الکتروژن یکنواخت
  • مقاومت شیمیایی خوب
  • خواص مکانیکی خوب
  • پایداری رنگ در برابر نور خورشید
  • بازیافت آسان

تخت های بیمارستانی با توجه به نوع بیماری، مدت زمان مورد نیاز برای بستریشان، نوع مصرف تخت ها (خانگی یا بیمارستانی)، وزن بیمار و متریال مورد استفاده در ساخت تخت بیمارستانی در انواع مختلف تولید می گردند

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخت بیمارستانی و آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی و انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید یا برای مطالعه نکات خرید تخت بیمارستانی و مشاوره و اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.