سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تخت بیمارستانی صحرایی

انواع تشک تخت بیمارستانی

برای استفاده از تخت بیمارستانی نیاز به استفاده از تشک تخت بستری می باشد. در صورت استفاده از تخت بیمارستانی مناسب و استاندارد و تشک استاندارد، راحتی بیمار تامین خواهد شد. تشک تخت بیمارستانی دارای انواع مختلفی می باشد که در ادامه آنها را نام می بریم.

انواع تشک بیمارستانی

تشک بیمارستانی ساده یا استاندارد

این تشک ها معمولا برای استفاده کوتاه مدت و تنها برای دوره های درمانی موقت استفاده می شود. طبیعتا هیچ کس نمی خواهد برای استفاده کوتاه مدت از یک وسیله هزینه زیادی برای خرید آن پرداخت کند. در چنین شرایطی این تشک های بیمارستانی گزینه های خوب و ارزان قیمتی هستند که نیاز موقتی افراد را تامین می کنند .

تشک بیمارستانی فنری

این تشک ها معمولا انتخاب های اقتصادی تری هستند این تشک ها می توانند بسته به ترجیح بیمار نرم و یا سفت باشند. این نوع تشک برای بیمارانی که در روز فعالیت و تحرک دارند مناسب است.

تشک بیمارستانی ریباند

این نوع از تشک، مناسب تخت های تاشو می باشد. تشک های ریباند از چند تکه جدا تشکیل شده اند که قابلیت تنظیم داشته و نسبت به حالت تخت هماهنگ می شوند. این تشک ها برای حالت هایی که بیمار قصد نشستن در روی تخت خود را داشته باشد نیز قابل تنظیم است و راحتی کافی برای مدت بستری شدن را برای بیمار فراهم می آورد. استفاده از این تشک در بیمارستان ارائه خدمات پرستاری را آسان تر می کند به همین خاطر بسیاری از بیمارستان های مجهز دنیا انواع مختلفی از این تشک ها را استفاده می کنند.

تشک بیمارستانی مموری فوم

برای بیمارانی که به مدت طولانی بستری می شوند و امکان حرکت ندارند، بسیار مناسب بوده و به کاهش زخم بستر در این این بیماران کمک می کند . تشک بیمارستانی مموری فوم نسبت به مدل های دیگر قیمت بالاتری دارد اما برای کسانی که مدتی طولانی باید بستری باشند استفاده از این تشک ها ضروری می باشد.

تشک بیمارستانی بادی

این تشک ها برای بیمارانی که تحرک خیلی کمی دارند و از زخم بستر رنج می برند مناسب است. این نوع تشک ها از فشار قسمت هایی که وزن زیادی دارند کم کرده و رطوبت پوست را کاهش می دهند. بیشتر این تشک ها برای نقاط فشار که باعث زخم بستر می شوند ناحیه بندی شده اند و فشار را در این نقاط کاهش می دهند .

تشک بیمارستانی بادی مواج سلولی

برای بیمارانی که هیچ گونه توان حرکتی ندارند بهترین گزینه استفاده از تشک های بادی مواج است که با ایجاد حرکت در زیر عضلات به میزان قابل توجهی از زخم بستر جلوگیری می کند. این تشک ها برای حفظ ترشحات ریه و جریان مایعات دیگر بدن مفید هستند و معمولا دارای حفاظ های جانبی برای جلوگیری از غلطیدن و افتادن بیمار از روی تشک نیز می باشند.

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی فلزی - تخت بیمارستانی مکانیکی- تخت بیمارستانی دو شکن

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخت بیمارستانی و آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی و انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید یا با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.