سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تخت بیمارستانی صحرایی

تخت بیمارستانی برقی

تخت بیمارستانی برقی

تخت بیمارستانی برقی دارای تکونولوژی پیشرفته تری نسبت به تخت های قدیمی و مکانیکی می باشد که شرایط راحت تری را برای همراهان و پرستاران فراهم می سازد. در تولید این تخت ها از 3 الی 4 موتور دی سی استفاده می شود . موتور تخت بیمارستانی با برق 24 ولت تغذیه شده که هیچ گونه خطری برای بیماران نخوهد داشت.

تخت بیمارستانی صحرائی - تخت بیمارستانی تمام ABS - تخت بیمارستانی برقی

نقش موتور در تخت بیمارستانی برقی

موتورهای الکتریکی موجود در تخت های برقی جهت جا به جایی و تغییر موقعیت بیمار استفاده شده و موقعیت قرارگیری بالاتنه و پایین تنه بیمار را تغییر می دهد. همچنین این تخت ها دارای قابلیت تنظیم زاویه می باشد . تغییرموقعیت بالاتنه موجب تسهیل در نشستن بیمار جهت تغذیه و گاها تسهیل و بهبود تنفس می شود. برای جلوگیری از حرکت اضافه بیمار می توان موقعیت پایین تنه را تغییر داد . در بعضی از تخت های برقی، موتورها می توانند به کاهش ارتفاع و سهولت جا به جایی بیمار کمک کنند . تخت های برقی استراحتی ایمن را برای بیماران و همراهان تامین خواهد کرد.

از تخت بیمارستانی برقی علاوه بر بیمارستان ها در منازل نیز استفاده می شود. استفاده از تخت بیمارستانی برقی در خانه منجر به راحتی بیشتر بیمار خواهد شد.

انواع تخت بیمارستانی برقی تجهیزات پزشکی و تخت بیمارستانی صحرائی

تخت بیمارستانی سه شکن برقی – کد 101

تخت بیمارستانی سه شکن برقی – کد 102

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخت بیمارستانی و انواع تخت بیمارستانی، آشنایی با تخت بیمارستانی صحرائی و انواع تخت بیمارستانی صحرائی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید برای اطلاع از قیمت تخت بیمارستانی برقی با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.