سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تخت بیمارستانی صحرایی

انواع تخت بیمارستانی

محصولات ارائه شده در تجهیزات پزشکی صحرایی شامل انواع تخت بیمارستانی و تجهیزات بیمارستانی و پزشکی می باشد. در محصولات ما می توانید تخت بیمارستانی مکانیکی و تخت برقی بیمار، تخت بیمارستانی شکن دار، تخت های CPR و تخت زایمان را مشاهده نمایید.

تجهیزات پزشکی صحرایی به غیر از تخت بیمارستانی، تجهیزات اتاق بیمار نظیر کمد و لاکر، پله و ترالی و … را نیز تولید می نماید که برای مشاهده آنها می توانید از صفحه سایر تجهیزات بیمارستانی صحرایی بازدید نمایید. برای خرید تخت بیمارستانی و استعلام قیمت تخت بیمارستانی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید یا با ما تماس بگیرید. یکی از اهداف صنایع پزشکی صحرایی تولید تخت بیمارستانی برای منزل می باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

تخت بیمارستانی

منظور از تخت بیمارستانی یا تخت بستری تختی است که برای استراحت بیمار در طول 24 ساعت بستری مورد استفاده قرار می گیرد . از آن جایی که بیمارستان خانه دوم بیمار در طول درمان به حساب می آید نباید شرایط به گونه ای باشد که دچار مشکلاتی از قبیل عدم راحتی بیمار هنگام خواب، عدم سهولت در جا به جایی و غیره شود . از تخت های بیمارستانی نسبت به امکانات در بخش های مختلف استفاده می شود . تخت ها نسبت به شرایط مورد نیاز بیمار باید دارای امکانات متفاوت بوده و قابل اتصال دستگاه هایی مورد نیاز برای بیمار باشد.

انواع تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی دارای انواع گوناگونی می باشد که نسبت به کاربردشان تقسیم بندی می شوند . از انواع گوناگون تخت ها می توان به تخت بیمارستانی شکن دار، تخت معاینه بیمار، تخت بستری بیمار، تخت بستری اطفال، تخت سی پی آر، تخت زایمان یا ژنیکولوژی، تخت جراحی، تخت ارتوپدی، تخت سی سی یو و آی سی یو، تخت الکتریکی و غیره اشاره کرد.

از نظر نحوه کارکرد نیز تخت های بیمارستانی به دو دسته تخت بیمارستانی برقی و تخت بیمارستانی مکانیکی (هندلی) تقسیم می شوند.

تخت های مورد استفاده در بیمارستان در انواع متحرک و ثابت می باشند. این تخت ها را می توان از نظر جنس (پلاستیکی، تمام ABS، فلزی و …) نیز تقسیم بندی نمود. همچنین برخی از تخت ها قابلیت تنظیم ارتفاع دارند که این امر نیز تخت ها را از یکدیگر متفاوت خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تخت بیمارستانی، آشنایی با تخت بیمارستانی صحرایی و تجهیزات بیمارستانی صحرایی می توانید از صفحات مربوطه بازدید بفرمایید یا با شماره 02166410796 تماس حاصل فرمایید.